لپ تاپ ریفربیش Refurbished
لپ تاپ ریفربیش Refurbished چیست ؟

لپ تاپ ریفربیش Refurbished چیست ؟ چه تفاوتی بین لپ تاپ ریفربیش و لپ تاپ دست دوم است ؟

لپ تاپ ریفربیش Refurbished چیست ؟ در مقاله لپ تاپ استوک تعریف مختصری از لپ تاپ های ریفربیش داشتیم . در این اینجا بصورت کامل تر این موضوع را شرح خواهیم داد. همانطور که قبلا گفتیم لپ تاپ های ریفر به لپ تاپ هایی گفته می شود که در خیلی از موارد بخاطر یک ایراد جزئی دوباره به کارخانه برگشت می خورند. این لپ تاپ ها بدلیل اینکه قبل از عرضه چندین بار توسط شرکت تست سلامت میشوند لذا لپ تاپ های بسیار مطمئنی هستند و ارزش خرید بالایی دارند.

چه تفاوتی بین لپ تاپ ریفربیش و لپ تاپ دست دوم است ؟

خیلی ها لپ تاپ های ریفربیش را لپ تاپ های دست دوم یا تعمیری میدونند که این اصلا درست نیست. لپ تاپ های دست دوم به آندسته از لپ تاپ هایی گفته میشود که خریدار ممکن است بعد از چند ماه یا چند سال از خریدن ، بخواهد لپ تاپ با مشخصات بروزتری بخرد یا اینکه بدلیل مشکلی که در لپتاپ است اون را بفروش برساند. ولی لپ تاپ های ریفربیش همانطور که در بالا گفته شد شرکت سازنده پس از چندین بار تست های گوناگون لپ تاپ و تایید درستی و سلامت کامل ، آن را با برچسپ ریفربیش عرضه می کند. این گونه لپ تاپ ها دیگر بعنوان لپ تاپ نو فروخته نمی شوند. و با قیمت های نصف و کمتر از نصف به دیگر کشورها ارسال میشود.

چه تفاوتی بین لپ تاپ ریفربیش و لپ تاپ دست دوم است

ارزش خرید بالای لپ تاپ های ریفربیش

آندسته از دوستانی که دنبال لپ تاپ های با کیفیت هستند. و پول لازم برای خرید لپ تاپ ها نو آن هم در این شرایط بازار را ندارند . لپ تاپ های ریفربیش میتواند بهترین گزینه باشد و می توانند با نصف یا یک سوم پول یک لپ تاپ رده بالا یک لپ تاپ خوب برای خود بگیرند. این گونه لپ تاپ ها ممکن است بعلت جا به جایی دارای خط و خش های ریز باشند (در خیلی از مواقع خط و خش ندارند و مشابه نو هستند) ولی به نسبت قیمت و کیفیت ، ارزش خرید بسیار بالایی دارند .

لپ تاپ های ریفربیش با لپ تاپ های تعمیری تفاوت دارد

برخی از فروشگاه دارها لپ تاپ هایی که ممکن است برد و یا قطعات اون دچار مشکل باشد را باز کرده و پس از حل مشکل یا تعویض اون قطعه ، لپتاپ را بفروش میرسانند. ولی لپ تاپ ریفربیش Refurbished خیلی با این قضیه تفاوت دارد. لپ تاپ ها توسط شرکت و زیرنظر متخصص شرکت انواع تست های گوناگون سخت افزاری را طی کرده و در صورت تایید سلامت کامل دستگاه به فروشگاه عرضه میشود. که در اینصورت میشه گفت اینگونه لپ تاپها حتی از لپ تاپ های نو نیز قابل اطمینان تر هستند.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید :