آموزش ساخت فلش بوتیبل ویندوز 10
ساخت فلش بوتیبل ویندوز ۱۰

آموزش ساخت فلش بوتیبل ویندوز ۱۰

یکی از مشکلاتی نصب ویندوز با DVD ها اینه که بعد از چند بار نصب دی وی دی خش دار میشه و به مرور از کار میافته و یا اینکه دستگاه موردنظر DVD رایتر داخلی ندارد. یکی از بهترین حالتها برای نصب ویندوز استفاده از یک فلش بوتیبل ویندوز است. چندین راه برای ساخت فلش بوتیبل وجود داره که در اینجا ما یکی از ساده ترین راه و پیشنهاد خود مایکروسافت را به شما میگیم.  پس با ما باشید تا نحوه ساخت فلش بوتیبل ویندوز ۱۰ را به شما آموزش دهیم.

 

ابتدا فلش مموری فرمت شده خود را به لپتاپ یا سیستم بزنید. ابزار Media Creation Tool را از سایت مایکروسافت دانلود کنید (حدود ۲۰ مگابایت).قبل از انجام کار شما نیاز به یک اینترنت پرسرعت دارید. چون میخواهید چند گیگابایت را دانلود کنید. ابزار را پس از دانلود اجرا کنید.

آموزش ساخت فلش بوت ویندوز 10

 

گزینه اول ویندوز شما را آپگریت می کند که کاری باهاش نداریم و به سراغ گزینه دوم می رویم و Next را می زنیم.

 

ساخت فلش بوت ویندوز 10

 

در این صفحه زبان ، نسخه ویندوز و ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی بودن آن را مشخص کرده و Next را می زنیم تا به صفحه بعد برویم.

 

آموزش ساخت فلش بوتیبل ویندوز 10

 

در صفحه آخر هم گزینه USB flash drive را انتخاب می کنیم. (فقط این نکته را مدنظر داشته باشید که فلش مموری شما باید حداقل ۸ گیگابایتی باشد) . از این مرحله به بعد باید صبر کنید تا فایل های ویندوز بر روی فلش مموری شما ریخته شود . اینکه این چقدر زمان می برد تا فلش بوتیبل ویندوز شما آماده شود، به سرعت اینترنت شما بستگی دارد.

 

منبع : makeuseof.com

 

در این پست یکی از ساده ترین راه های نحوه ساخت فلش بوتیبل ویندوز ۱۰ را به شما آموزش دادیم . امیدواریم که این مطلب براتون مفید باشه. آی تی رایان را به دوستانتون معرفی کنید

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید :