بهترین لپ تاپ های نظامی در سال 2020
بهترین لپ تاپ های نظامی ۲۰۲۰

بهترین لپ تاپ های نظامی در سال ۲۰۲۰

در این مقاله به معرفی بهترین لپ تاپ های نظامی سال ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت . قبل از معرفی بهترین ها در این رده بهتره که بدونیم لپ تاپ نظامی چیست و چه تفاوتی با دیگر لپ تاپ ها دارد.طراحی و ساخت لپ تاپ های نظامی طوری است که بتوان در شرایط سخت و خشن از آن بدون مشکلی استفاده کرد. برای مثال استفاده از لپ تاپ های معمول برای یک آتش نشان در محل حادثه و یا یک نظامی در میدان جنگ امکان پذیر نیست.

حملات سایبری ، ویروس ها و تروجان ها میلیون ها کامپیوتر و لپ تاپ ها را تحت تاثیر قرار می دهند. ولی علاوه بر این حملات نرم افزاری ، سیستم و لپ تاپ شما از تهدیدات و خطرات فیزیکی نیز در امان نیست. لپتاپ های نظامی علاوه بر اینکه بدنه محکمی دارند و برای شرایط و محیط های سخت تولید می شوند ، قابلیت ارتقا بالایی دارند و براحتی میتوان آن را توسعه داد. در زیر به برخی از بهترین لپتاپ های نظامی اشاره خواهیم کرد.

۱- لپ تاپ دل Dell Latitude 7424

بهترین لپ تاپ های نظامی در سال 2020
لپ تاپ نظامی دل dell 7424

یکی از نشانه های لپتاپهای نظامی اینست که آزمایش MIL-STD-810 را که یک استاندارد برای اینگونه لپ تاپ هاست را گذرانده باشد.  Dell 7424 گواهینامه MIL-STD-810 و IP65 را داراست. دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰p است و در روشنایی روز کاملا قابل مشاهده است. دارای صفحه لمسی مقاومتی است که امکان استفاده از دستکش یا قلم مهیا می کند.

از ویژگی های آن میتوان به محافظت از سقوط تا ۳ فوت در هنگام استفاده و روشن بودن و ۶ فوت در هنگام خاموش بودن است. در مقابل گرد و غبار و نفوذ آب نیز مقاوم است.

۲- لپ تاپ دل Dell Latitude 5420

بهترین لپ تاپ های نظامی در سال 2020
لپ تاپ نظامی دل dell 5420

لپتاپ ۵۴۲۰ ویژگی های سخت لپتاپ ۷۴۲۴ را ندارد ولی مانند اون صفحه نمایش لمسی فوق العاده روشن داره . محافظ در برابر گرد و غبار (نه کاملا مانند رقیب خود ۷۴۲۴) و رطوبت محدود . لپتاپ ۵۴۲۰ نازک تر و ظریف تر طراحی شده و نسبت به همتای خود بسیار ارزان تر است. هچنین لپتاپ از باتری دو گانه بهره مند است.

۳- لپتاپ دل Dell Latitude 7214

بهترین لپ تاپ های نظامی در سال 2020
لپ تاپ نظامی دل ۷۲۱۴

لپتاپ دل ۷۲۱۴ هم استکام ۷۴۲۴ را دارد هم امکان تطبیق پذیری را با تغییر بین حالت های لپتاپ و تبلت برای شما فراهم می کند . لپتاپ Dell Latitude 7214 دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی است که به نسبت وزن کمتری داشته و جابه جایی آن راحت تر خواهد بود.

۴- لپ تاپ Durabook Z14I

 

بهترین لپ تاپ های نظامی در سال 2020
لپ تاپ نظامی durabook z1

Durabook یکی از رقیبان Dell در ساخت لپتاپهای نظامی است. لپتاپ Z14I دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی فوق العاده روشن و لمسی مقاومتی مخصوص دستکش ، قلم و انگشتان است. لپتاپ همچنین گواهینامه های استاندارد MIL-STD 810G و MIL-STD-461G را نیز کسب کرده است.

۵- لپ تاپ Getac B300

 

بهترین لپ تاپ های نظامی در سال 2020
لپ تاپ نظامی getac b300

Getac یکی دیگر از تولیدکنندگان لپ تاپ های نظامی است . لپتاپ Getac b300 به لپتاپ Z14I شبیه هست با این تفاوت که دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی است. لپتاپ گواهینامه های استاندارد نظامی MIL-STD-810G ، MIL-STD-461G و IP65  را نیز دارد.

۶- لپ تاپ پاناسونیک Panasonic Toughbook 31

 

بهترین لپ تاپ های نظامی در سال 2020
لپتاپ نظامی پاناسونیک toughbook 31

پاناسونیک شاید به استریوها و تلویزیون هایش شناخته می شود ولی لپ تاپ های نظامی آن نیز معروف است.  دارای صفحه نمایش لمسی ۱۳.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸ است که نسبت به صفحه نمایش رقبا شاید مطابقت نداشته باشد. لپتاپ Toughbook 31 انواع گواهینامه های استاندارد MIL-STD-810 ، MIL-STD-461 ، IP65 و حتی گواهی موقعیت مکانی خطرناک را دارا میباشد.

۷- لپتاپ پاناسونیک Panasonic Toughbook 33

بهترین لپ تاپ های نظامی در سال 2020
لپتاپ نظامی پاناسونیک cf-33

پاناسونیک در لپتاپ Toughbook 33 صفحه نمایش خود را در مقایسه با Toughbook 31 خود بهبود داده و صفحه نمایشی لمسی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است . صفحه نمایش لپتاپ قابلیت جداشونده و تبدیل به تبلت را هم دارد. لپ تاپ پاناسونیک ۳۳ نیز تمام گواهینامه های استاندارد نظامی مانند همتای خود را دارد.

 

 

منبع مقاله : zdnet.com

 

 

در مقاله آموزشی بالا توضیح دادیم که لپ تاپ نظامی چیست و چه ویژگی هایی دارد و در ادامه چند مدل از بهترین لپ تاپ های نظامی در سال ۲۰۲۰ را به شما عزیزان نشان دادیم. اگر مقاله براتون مفید بود ما را به دیگران معرفی کنید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید :