نحوه ورود به لپ تاپ وایو سونی Sony
نحوه ورود به بایوس لپ تاپ وایو Sony

نحوه ورود به بایوس لپ تاپ وایو سونی Sony

در بعضی از شرایط خاص شما نیاز دارید که به بایوس لپ تاپ خود وارد شوید. برای مثال جهت تنظیم اولویت بوت برای نصب ویندوز یا سیستم عامل و یا تنظیم نمودن تاریخ و زمان سیستم و موارد دیگر . فرایند باز کردن بایوس در رایانه ها و لپ تاپ های مختلف می تواند متفاوت باشد. در این مقاله به نحوه ورود به بایوس لپ تاپ وایو  Sony را به شما آموزش می دهیم. پس با ما همراه باشید.

خوشبختانه مدل های سری Vaio دارای یک دکمه مخصوص روی صفحه کلید هستند که ASSIST نامیده می شوند. با کلیک بر روی این دکمه ، زمانی که سیستم در حال بوت شدن است یک منو برایتان باز می شود که می توانید BIOS Setup را انتخاب کنید و وارد بایوس شوید.

آموزش ورود به لپ تاپ وایو سونی Sony

برای مدل های قدیمی تر از کلیدهای  F2,F3,Del و برای مدل ها و سری های جدیدتر از کلیدهای F8,F12 و کلید مخصوص ASSIST که در بالا ذکر کردیم استفاده می شود.

اگر هیچ یک از کلیدهای بالا کار نکرد از کلیه کلیدهای تابع F1 تا F12 و کلیدهای Del,Esc و یا ترکیب اونها با Ctrl,Shift,Fn استفاده کنید . تنها یک گزینه میتونه مسئول ورود به بایوس لپ تاپ شما رو داشته باشه.

نحوه ورود به لپ تاپ وایو سونی Sony

در این پست آموزشی شما را با نحوه ورود به بایوس لپتاپ وایو سونی با کلیدها و روش های مختلف آشنا کردیم. امیدواریم که مطلب بالا براتون مفید واقع شده باشه. ما رو به دوستانتان معرفی کنید.

 

 

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید :