نحوه ورود به بایوس لپ تاپ ایسر Acer
نحوه ورود به بایوس لپ تاپ ایسر

نحوه ورود به بایوس لپ تاپ ایسر Acer

یک کاربر عادی جهت تنظیمات لپ تاپ خود نیاز داره که به بایوس خود وارد بشه. ورود به بایوس در لپ تاپ ها ممکن است با هم متفاوت باشند. در این مقاله نحوه ورود به بایوس لپ تاپ ایسر Acer و مدل های مختلف را به شما آموزش می دهیم.

برای اکثر لپ تاپ های ایسر از کلیدهای F1 , F2 استفاده می شود و در بدترین حالت ترکیب Ctrl + Alt + Esc است. سیستم خود را ریست کنید و پس از اینکه لوگو Acer را دیدید کلیدهای گفته شده را فشار دهید. در سری های محبوب Acer Aspire از کلیدهای F2 یا Fn+F2 استفاده می شود . و در مدلهای جدیدتر با کلید F2 یا Delete .

نحوه ورود به بایوس لپ تاپ ایسر Acer

اگه با کلیدهای بالا نتونستید به بایوس لپتاپ وارد بشید کلیدهای F1 تا F9 و همچنین کلیدهای Delete و Esc را هم امتحان کنید و در بعضی از مدل ها باید با کلید های Ctrl,Shift,Fn ترکیب شوند.

به ندرت در بعضی از لپ تاپ های Acer از کلیدهای ترکیبی پیچیده مانند Ctrl + Alt + Esc ، Ctrl + Alt + S ، Ctrl + Alt + B ، Ctrl + Alt + Del هم استفاده میشود که متداول نیستند و تنها در مدلهای محدودی از ایسرها اینگونه است.

 

در این آموزش شما را با نحوه ورود به بایوس لپتاپ ایسر آشنا کردیم. اگر این مطلب براتون مفید بود و مشکلتون رو حل کرد ، آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید :